Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego?

  • Blog firmowy to jeden z najważniejszych kanałów komunikacyjnych z klientem.
  • Na blogu możesz reklamować za darmo nowości i promocje.
  • Blog wzmacnia stronę w oczach Google i skutecznie wpływa na pozycjonowanie sklepu.
  • Blog firmowy jest jedną z najtańszych form reklamy w Internecie.
  • Blog z tekstami przyjaznymi nie tylko Google, ale i zwykłemu czytelnikowy jest kolejnym źródłem nowych klientów.
  • Dzięki niemu pokazujesz, że jesteś ekspertem w swoim fachu.

Ceny od

350zł netto

Wiemy, że prowadzenie bloga jest czasochłonne, dlatego oferujemy Ci:

  • Regularne prowadzenie bloga.
  • Pomoc w obmyślaniu tematyki/strategii bloga.
  • Dobór słów kluczowych.
  • Obsługę techniczną Twojego bloga.

Prowadzenie bloga firmowego – argumenty za

Prowadzenie bloga firmowego wobec wymagań, jakie stawiają przed sklepami internetowymi algorytmy wyszukiwarki Google, to jedno z najskuteczniejszych narzędzi docierania do klientów. Dlaczego warto zdecydować się na tę formę marketingu internetowego i w jaki sposób zbudować dzięki niemu renomę swojej marki?

Blog firmowy jako narzędzie do skutecznego pozycjonowania w Google

Algorytmy wyszukiwarki Google, której najczęściej używają klienci, aby wyszukać interesujące usługi, produkty lub opinie o nich, są coraz bardziej zaawansowane. Oznacza to, że nie wystarczy już tylko założyć stronę sklepu internetowego, aby pojawiać się na pierwszych stronach w wynikach wyszukiwania. Budowanie satysfakcjonującego i przynoszącego autentyczny zysk pozycjonowania w Google to między innymi regularne prowadzenie bloga firmowego, na którym publikujemy wartościowe i unikalne treści na tematy związane z naszymi usługami czy produktami.

Używanie w publikowanych treściach fraz long-tail, czyli sprecyzowanych i nieco dłuższych sformułowań wpisywanych w wyszukiwarkę przez użytkowników, możemy generować większy ruch na stronie i pozycjonować ją na istotne frazy kluczowe. Google stawia bowiem na treści oryginalne, przyjazne nie tylko dla jej algorytmów, ale także dla zwykłego czytelnika, który chętniej podzieli się wpisami z bloga w mediach społecznościowych. Dzięki temu wzrośnie liczba linków kierujących do strony blogowej sklepu internetowego, które same w sobie poprawią jej widoczność w wyszukiwarce Google.

Blog firmowy a relacje z klientami

Nowoczesny marketing internetowy stawia przede wszystkim na budowanie bezpośrednich, zaufanych relacji z coraz bardziej wymagającymi klientami. Prowadzenie bloga firmowego jest obecnie jednym z najlepszych sposobów na zyskanie ich uznania i nakłonienia do bezpośredniego kontaktu poprzez komentarze i moderowane dyskusje pod wpisami. Szacunek dla klientów przyczyni się do zbudowania w ich oczach pozytywnego wizerunku firmy eksperckiej w danej dziedzinie, do której będą sami chętnie wracać, zwiększając ruch na stronie internetowej.

 

Blog firmowy jako forma reklamy w internecie

Natrętne i bezpośrednie reklamy atakujące na każdej stronie w internecie w ostatnich latach straciły na znaczeniu. Wielu użytkowników korzysta najczęściej z opcji ich blokowania, dlatego działania marketingowe skupiają się obecnie na bardziej wyrafinowanych formach reklamowych. Prowadzenie bloga firmowego to jeden z najtańszych sposobów na reklamę w sieci, która może przyciągnąć bardziej wymagających użytkowników. Wpisy dotyczące nowych produktów mogą być jednocześnie źródłem wartościowej informacji dla klientów.

Dodatkową korzyścią z prowadzenia bloga może być tworzenie bazy mailingowej pozwalającej na promowanie produktów i usług. Klienci zainteresowani regularnie dostarczanymi treściami na interesujący ich temat chętnie korzystają z opcji zapisania się do newslettera, dzięki któremu utrzymają stały kontakt z firmą.

Jak osiągnąć sukces, prowadząc bloga firmowego?

Nawet najlepsze treści blogowe nie zyskają popularności wśród potencjalnych klientów, jeśli nie będą docierały do nich regularnie. Budowanie swojej pozycji dzięki prowadzeniu bloga firmowego to działanie długofalowe i czasochłonne, które często przerasta możliwości osób zajmujących się jednocześnie prowadzeniem firmy lub sklepu internetowego.

Dlatego nasza oferta prowadzenia bloga skierowana jest do wszystkich firm, którym zależy na budowaniu relacji z klientem w przyjazny i nowoczesny sposób. Zapewniamy nie tylko regularne dostarczanie wartościowych treści na bloga, ale także służymy pomocą w jego obsłudze technicznej i stworzeniu efektownego wyglądu strony. W porozumieniu z naszymi klientami planujemy blogową strategię i kolejne tematy, jakie można na nim poruszyć, dobierając stosownie do nich słowa oraz frazy kluczowe. Dostarczane przez nas treści są zawsze poprzedzone odpowiednią dokumentacją oraz zoptymalizowane pod kątem SEO. Istnieje także możliwość na naniesienie stosownych zmian i sugestii w treściach.

Zapytaj o wycenę

Imię (wymagane)

Adres email (wymagane)

Strona www (nie wymagane)

Treść wiadomości

Korzystając z tego formularza, zgadzasz się dobrowolnie na przechowywanie i przetwarzanie w celu obsługi Twojego zapytania, Twoich danych, przez Setugo Sp. z o. o.. Zgodę można w każdym momencie wycofać poprzez kontakt z administratorem (mailowo: biuro@setugo.pl). Strona Opiszemy-Produkty.pl oraz serwer pocztowy firmy Setugo Sp. z o. o. znajdują się na infrastrukturze firmy H88 S.A. z siedzibą w Poznaniu, z którą podpisana jest "Umowa Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych".

Skontaktuj się z nami!

biuro@setugo.pl

Zapytaj o ofertę!

tel. 728 919 729 Patrycja